Rozvoj obchodných zručností:
Tréningové programy
- Manažérske rozhodovanie a riešenie problémov: - ako myslieť "out of the box", - chyby, ktoré robíme a ako sa im vyhnúť
- Rozvoj emocionálnej a sociálnej inteligencie I: efektívny styk s klientom
- Rozvoj emocionálnej a sociálnej inteligencie II: efektívne obchodné rokovania
- Rozvoj predajných zručností
- Akvizičné a prezentačné zručnosti
- Orientácia na klienta
- Starostlivosť o kľúčových klientov
- Riešenie konfliktov
- Zvládanie náročných situácií v styku s klientmi
- Stres management a relaxačné techniky
- Rozvoj kreativity
- Vyjednávanie s obchodnými partnermi
- Efektívna komunikácia so zákazníkmi: vytváranie výnimočnej skúsenosti pre zákazníkov - basic alebo advanced
- Efektívne prezentácie - basic alebo advanced
- Asertívne správanie
- Time management
- Biznis protokol
Tréningové metódy: Interaktívne multimediálne prezentácie, štruktúrované diskusie, spätnoväzbové metódy, hranie rolí, práca v skupinách, riešenie modelových situácií (modelovanie a riešenie konkrétnych pracovných situácií s využitím video záznamov a spätnej väzby), riešenie prípadových štúdií a incidentov, zážitkové cvičenia (zážitkový výcvik) a tvorivé hry.
Copyright © by Ivan Perlaki Consulting. Všetky práva vyhradené.