Rozvoj obchodných zručností:

Tréningové programy
  1. Manažérske rozhodovanie a riešenie problémov: - ako myslieť "out of the box", - chyby, ktoré robíme a ako sa im vyhnúť
  2. Rozvoj emocionálnej a sociálnej inteligencie I: efektívny styk s klientom
  3. Rozvoj emocionálnej a sociálnej inteligencie II: efektívne obchodné rokovania
  4. Rozvoj predajných zručností
  5. Akvizičné a prezentačné zručnosti
  6. Orientácia na klienta
  7. Starostlivosť o kľúčových klientov
  8. Riešenie konfliktov
  9. Zvládanie náročných situácií v styku s klientmi
  10. Stres management a relaxačné techniky
  11. Rozvoj kreativity
  12. Vyjednávanie s obchodnými partnermi
  13. Efektívna komunikácia so zákazníkmi: vytváranie výnimočnej skúsenosti pre zákazníkov - basic alebo advanced
  14. Efektívne prezentácie - basic alebo advanced
  15. Asertívne správanie
  16. Time management
  17. Biznis protokol

Tréningové metódy: Interaktívne multimediálne prezentácie, štruktúrované diskusie, spätnoväzbové metódy, hranie rolí, práca v skupinách, riešenie modelových situácií (modelovanie a riešenie konkrétnych pracovných situácií s využitím video záznamov a spätnej väzby), riešenie prípadových štúdií a incidentov, zážitkové cvičenia (zážitkový výcvik) a tvorivé hry.

Copyright © by Ivan Perlaki Consulting. Všetky práva vyhradené.